woensdag 9 januari 2013

Rudolf

Vlak voor de kerst kreeg ik nog drie bestellingen voor Rudolf.
Het lukte niet meer om ze allemaal op zo'n korte termijn af te krijgen, maar dat was gelukkig geen probleem. 
Dus hier is ie dan alsnog, Rudolf de vierde.
Zo'n jaar of twintig geleden kocht ik mijn eerste boekje met breipatronen voor  poppen en beesten.
Een keus was snel gemaakt en zo zat 'Rudolf de eerste' die kerst onder de boom. 
En elke kerst daarna, tot dat onze hond haar intrede maakte in ons gezin. 
Die kerst liep het slecht af met Rudolf, binnen vijf minuten waren allebei zijn oren eraf. (je zou toch zeggen dat z'n neus of gewei uitdagender is om er af te trekken, maar nee.. van elke knuffel worden altijd eerst de oren afgesloopt)
Jaren later heb ik Rudolf de tweede gemaakt, in het wit.  
Iedere kerst zit hij trouw  in de vensterbank, op hond- veilige hoogte. 
Nadat ik een foto op face book had gezet volgden er zomaar drie bestellingen, leuk! 
drie en vier zijn inmiddels af, nog 1 te gaan.

rudolf de vierde, bruin














    rudolf de tweede, wit                                                                

1 opmerking:

  1. Proficiat met je blog. Ik vind je dalmatiërs, je taartjes en natuurlijk Rudolf heel leuk. Je hebt er een volger bij, want ik ben benieuwd wat je ons nog zal laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen