vrijdag 22 maart 2013

apenstreken

Voila, mijn eerste creatie uit 'aapjes haken' van Cristel Krukkert.
Laatst kreeg ik dit leuke boekje van mijn moeder kado: daar word ik blij van!
Haak/brei boekjes met poppen en dieren kan ik moeilijk weerstaan, ik heb inmiddels dan ook een aardige collectie.
Jammer dat een dag maar 24 uur heeft, te weinig tijd om al dat leuks te maken.
Ik heb in het patroon van dit aapje wat dingen aangepast, en er op zo'n manier mijn eigen draai aangegeven.
Volgens het boekje heet deze dame Lilly, maar bij een  nieuwe versie hoort een nieuwe naam dacht ik zo.
Dus wordt het 'Sarah', Vernoemd naar mijn kleine nichtje die graag  in haar roze hello kitty turnpakje aan de ringen zwaait op de peutergym.
De opbrengst gaat naar de stichting lieke wil leven




Geen opmerkingen:

Een reactie posten