zondag 22 september 2013

Muisje

Zomaar even een klein eigen ontwerpje tussendoor: Morris de muis.
Achteraf gezien is geel misschien niet echt een handige kleur voor zijn truitje: volgens de mannen hier lijkt het net of hij een stukje kaas aan heeft.  (fijn altijd, dat recht voor z'n raap commentaar van het heren front)
Tja, helemaal ongelijk kan ik ze ook niet geven, we hebben er wel erg om moeten lachen. (Ik heb zelfs er nog over gedacht om zwarte rondjes op z'n truitje te borduren, dan is het helemaal net of hij een gatenkaasje draagt.) Het ziet er in ieder geval wel lekker vrolijk uit zo, en dat was ook de bedoeling.
Er komen vast nog wel wat muizenvriendjes bij, plaats genoeg op het bankje!










fijne zondag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem toch heel leuk geworden hoor en ook met geel truitje. Staat hem schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe verzinnen ze het, "kaas gegeten..." Ik vind het een pracht van een muis. Mooi om dit zomaar uit je mouw te schudden. Ik hoop zeker dat er nog zulke "vrolijkers" volgen.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gele truitje staat hem heel goed. Wij hebben ook toevallig een geel truitje aangegeven bij de muis. Helemaal niet aan de kaas gedacht, die mannen ook. hihi

    BeantwoordenVerwijderen