vrijdag 4 oktober 2013

muizenbende

De muizenfamilie groeit gestaag..  het begint een aardige invasie te worden hier in huis.
Ik had bedacht de 'sokkenwol' even op te maken, en dan weer verder te gaan met mijn poppen.  De eerste bol is inmiddels op, en daar is maar liefst drie en halve muis uit tevoorschijn gekomen.


Als m'n tweede bol ook op is ben ik er letterlijk en figuurlijk wel even klaar mee. Een heel elftal gaat het denk ik niet worden, al weet je het natuurlijk maar nooit... ( ik heb ook nog twee bollen grijs-bruine sokkenwol gevonden?)
Voorlopig blijven ze nog aardig braaf op het bankje zitten, dus ze mogen nog even blijven.





                                                                         alhoewel???




als ze dan toch gaan klieren,  kunnen de drie nieuwelingen ondertussen nog wel even apart poseren.

Maarten
Menno

Mika

Nou dat gaat nog gezellig worden hier...
wordt vervolgd, Jolanda




6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig stel muizen met elkaar! Het bankje komt goed van pas met fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaah, ze zijn zo leuk!!!! wat een gezellige bende zeg, heerlijk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda, wat kan jij mooi haken en wat leuk en goed wat je met de opbrengst doet.
    Ik vind vooral je kippetjes leuk en de barba pappa en mama.
    Heb je daar patronen van?

    Lijkt me leuk om ze te haken voor een wintermarkt op mijn werk.

    Met vriendelijke groeten, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke muizenboel .... Haak er nog maar een paar, je bent goed bezig....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke bende daar! Zie maar dat je ze in toom houdt! En je stopt nog niet, nog wol genoeg lees ik, je familie kan nog uitbreiden :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige boel daar bij jou met al die muizen. Ik vind ze echt super leuk.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen