zaterdag 30 november 2013

give away!!!

Jaaaaah, ik heb vijftig blogvolgers! Nu is het dan toch echt wel tijd voor een  give-away.
Nog nooit eerder gedaan, maar daar gaat ie dan:
Omdat ik veel leuke reacties gekregen heb op mijn zelfbedachte poppen heb ik een speciale mini versie gemaakt:  Jopie *




* even een uitlegje hoe de naam filantroJopie is ontstaan: Filantropie staat voor liefde voor de mensheid.
Tja.. en ik haak nou eenmaal graag voor goede doelen, of om iemand mee op te vrolijken.
Jo of Jopie is mijn bijnaam, dus voila..





Wil je ook kans maken om deze speciale  (filantro-)Jopie pop te winnen?


Ben je (of wordt je)  volger van mijn blog?
plaats je even een reactie om te laten weten dat je graag mee wil doen?

op vijf december zal ik de winnaar bekend maken...




fijn weekeind! jolanda

14 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!!

    oh oh oh, wat is dit weer moeilijk....
    Ik ben zeer groot fan van jouw poppen zoals je weet, maar ja, als ik meedoe voel ik me wel erg hebberig,.....
    Dus ik denk dat ik dus maar niet meedoe en de anderen een kans gun op zo'n prachtige pop van jouw hand.. maar ooooh, wat ben ik weer verliefd!

    ps, vandaag zie je op mijn blog jouw lapje stof omgevormd tot???? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind het juist zo leuk als je meedoet haakjuffie!!!! en ik ga eerlijk loten hoor, dus iedereen heeft evenveel kans. Dus.. toch maar gokje wagen??? xx

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, Ik zou graag een pop van jouw hand aan mijn poppen vriendjes toe voegen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je doet een give away en wat voor een! Ik ga meteen een linkje plaatsen en wil maar al te graag meedoen om dit schattig dotje van een popje te winnen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je 50 volgers, de naam van je blog had ik al een beetje geraden door de dozen vol met je leuke poppen die op reis gaan, super dat je dat doet er zullen veel kindjes en volwassen blij zijn met zo'n leukerdje .....ik wil graag een kansje wagen ;o)
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze poppendame van de poppenblog wil heel graag haar kansje wagen om jou prachtige pop te winnen. Ik zal nog een linkje plaatsen op mijn blog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oke oke, je hebt me overtuigd ( alsof dat zo moeilijk was :) )
    Ik doe bij deze dus heel graag mee!!!!
    Lizelotje en Marin willen wel een lief zusje erbij <3
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een snoesje is het weer geworden. Ik geloof dat ik moet stoppen met je te volgen, ik word elke keer weer verliefd op de mooie poppen die je maakt en dat kleine dametje van me wil dat mama ook zo'n popje maakt voor haar maar ik kom rust, energie en tijd te kort.
    Weet je wat? Ik waag gewoon een kansje bij deze leuke give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke poppen. Ik word je volger�� lieve groetjes Sabine Broking

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, ik doe graag mee... ik heb geen poppenmensen in huis, maar ik ben zeker dat ik mijn nichtje super super blij ga maken met haar dit schitterende exemplaar te geven onder de kerstboom.
    en ja ik word volger
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, ik dacht dat ik gisteren al een opmerking had geplaatst, maar ik zie het niet meer.... Ik wil heel graag mee doen aan je prachtige give-away: zo'n mooie vriendin voor Pippi!
    Ik volgde je al vrijblijvend, maar heb het nu dus officieel gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kwam op je blog via de Breimeisjes. Wat een ontzettend lieve dingen maak je!! Poppen maken lijkt me zelf heel moeilijk. Ik zou haar graag willen winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit weer een schattige pop met een supermooie naam. Zonder liefde voor mensen: ik kan het me niet voorstellen. Deze pop verdient een bijzonder huis, een bijzonder plekje bij iemand die liefs is voor anderen. Iemand die ook zelf de liefde van anderen goed kan gebruiken.

    Hopelijk denk je daaraan bij het trekken van het lootje. Dan komt jou pop op de allerbeste plek terecht.

    Liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat een schatje!!
    ik doe heel graag mee voor haar!
    dus... duimen maar!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen