dinsdag 18 februari 2014

barbie in het nieuw

Laatst kwam ik foto's tegen van barbie kleding die ik een tijd geleden gebreid heb.
Dit leek me wel leuk om op deze dinsdag poppendag te laten zien.
De patronen vond ik  hier
De moeite waard om er eens even een kijkje te nemen op deze Zweedse site. De patronen zijn gratis, ook veel in het Nederlands.


korte legging met een topje en pet



 mooie blauwe feestjurk met hoed



lange oranje jurk met hoed 




 groen kort jurkje met 'bontrandje' en flaphoed  



Als ik zo in die patronen zit te neuzen krijg ik gelijk weer zin om een nieuwe barbie outfit  te gaan breien. Blijft leuk!






voor meer poppennieuws kun je een kijkje nemen bij:



fijne dag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. hallo,
    Wat een mooie kleedjes.
    De blauwe is mijn favoriet.
    Groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ja, ik heb ook wel eens rondgekeken op die site. Echt geweldig! Je zou gewoon weer met barbies gaan spelen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ken die site, zo moeilijk om uit te kiezen. Je zou bijna alles willen maken. Jou creaties zijn heel goed geslaagd. Die hoedjes maken de outfits helemaal af !!!
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ken de site, heb er ook al dingen van gebruikt voor de andere poppen en de hippies van arne en carlos, ze zijn superleuk!
    Ook jouw barbies zien er prachtig uitgedost uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda, leuk dat je mij gaat volgen, wat een leuke Barbie kleertjes.
    Doet mij aan vroeger denken, mijn moeder heeft toen voor mijn Barbie, maar ook Skipper allerlei leuke outfits gemaakt. Bedankt, door jouw kleertjes kwam deze herinnering weer boven en dat gaf mij een warm gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen