zaterdag 22 februari 2014

konijn

Dit grappige konijn komt uit het boek Zoomigurumi.
Het origineel is helemaal groen met bruine voetzooltjes, mijn exemplaar heeft een vrolijk gestreept truitje gekregen.





Konijn mag even een paar dagen op de kast zitten, daarna gaat hij de doos in.
Klinkt zielig, maar dat valt reuze mee hoor.
Het is inmiddels een gezellige drukte geworden daar in die doos. Als ie helemaal vol zit met knuffels gaan ze met z'n allen op reis naar project Knuf en knuffelactie
Prachtige projecten, waar ik graag op deze manier mijn bijdrage aan wil leveren!

fijn weekeind, Jolanda



6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor dat konijntje, dat gekleurde truitje heb je leuk gedaan bij dat groen.
    er zal vast wel iemand blij mee worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie bijdrage! Leuk dat je altijd je eigen variaties maakt, ik lijkt mij een heel lief konijntje.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer een schatje dat iemand heel blij gaat maken.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In deze kleuren ziet het konijn er lekker vrolijk uit. Daar wordt vast iemand heel blij mee gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk en vrolijk konijntje dat iemand graag als knuffel zal willen koesteren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen