dinsdag 7 oktober 2014

spiderman in de maak

Dinsdag poppendag!
Leuk om na alle granny squares en dekens van de afgelopen tijd weer verder te gaan met de poppen.
De eerste die op mijn 'to do list' staat is spiderman.



Een jaar of wat geleden maakte ik er een op bestelling. Bij gebrek aan patroon werd het een eigen ontwerp.
Al meerdere malen werd mij om het patroon gevraagd, nu had ik wel wat aantekeningen gemaakt, maar geen uitgewerkt patroon.
Dus nu maar eens aan de gang ermee.
Het wordt wel een iets andere versie dan de eerste die ik maakte, ik ben benieuwd of het zo gaat worden als ik nu in mijn hoofd heb.

Wil je meer poppennieuws zien? Neem dan even een kijkje bij



fijne dag, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Ja, das wel spannend hoor. Het zal je wel lukken. Zo kennen we je.
    Veel ontwerp plezier.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik denk ook dat het wel goed komt. Het ziet er al veelbelovend uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt al een spiderman, De kleuren zijn al echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet spiderman al stilaan erin komen, het ziet er echt al goed uit! Dit wordt vast een leuk patroontje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen