woensdag 8 oktober 2014

spiderman

Gelukt, spiderman is klaar!




Ben blij met het resultaat, ik vind hem mooier geworden dan de eerste versie die ik ooit maakte.
Zoon had (zoals wel vaker)  het nodige commentaar:  " de schouderpartij is niet breed genoeg. Een echte held is gespierd, nu is  het meer een 'spider-sul'  in plaats van een spiderman."
Jaja, fijn zo'n zoon. Ik moest er wel om lachen, hoe bedenkt hij het toch weer altijd zo snel.

Nou ja, brede schouders of niet, ik vind hem goed gelukt. Misschien ook nog maar eens een superman en een batman maken?

Het patroon van spiderman heb ik helemaal uitgewerkt en is vanaf nu te koop.( De opbrengst hier van gaat weer naar het goede doel, kinderthehuis Hanukkah )






fijne avond, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het knap gemaakt, Jolanda! Een superheld om te knuffelen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt net echt! Supergoed gelukt Jolanda, hier mag je best trots op zijn! Deze held gaat succes hebben, als je batman en superman ook zo reëel gaat maken ga je nog veel aan het goede doel kunnen storten.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, ai die zoon toch hé. Gelukkig kan je er om lachen. Ik vind hem wel geslaagd hoor. Spijtig dat ik hier geen kindje ken dat ik daar plezier mee kan doen.
    Nog veel ontwerp plezier !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen