dinsdag 20 januari 2015

Iris

Na de jongenspop van vorige week kon een meisjes variant natuurlijk niet uitblijven.
Hier is ze dan... Iris!!




 Ik wordt er zelf elke keer wel erg vrolijk van als ik er naar kijk, zelfs het mondje is dit keer in één keer goed gelukt.




Man wilde voor mij wel even een fotoreportage maken, die van vorige week was immers goed in de smaak gevallen.
Toen ik later de foto's onder ogen kreeg schoot ik toch wel erg in de lach.
Kijk en oordeel zelf, mannen....

















Er zijn een paar nieuwe blogvolgers bij, welkom!
Vanaf nu ben ik ook te volgen op facebook: Filantrojopie  heeft zijn eigen facebookpagina!

Wil je meer poppennieuws zien? neem dan gauw even een kijkje bij
Danielle
Akkelien
Haakjuffie
Rita
Joke
Akke
Peggy

fijne dag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Iris is prachtig geworden, En geweldig wat een leuke reportage is het geworden hahaha. SUPER
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi stel: Iris en Lukas!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een knappe meid Iris en de reportage vind ik zeer geslaagd, je man mag dat nog doen! Natuurlijk moet er zoiets bijkomen dan, we kennen ze toch ;-) Maar Lukas en Iris vormen een prachtig koppeltje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo geweldig, ik lig in een deuk van het lachen. Die mannen toch...
    Maar Iris is wel een kei tof popje hoor !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen