maandag 2 november 2015

Krea doe

Afgelopen vrijdag ben ik met vriendin op de kreadoe beurs geweest in Utrecht.
Veel te zien en te doen, een gezellige drukte van jewelste.
En wat leuk om daar Cristel Krukkert in levende lijve te zien. Ik ben groot fan van haar, heb heel veel van haar boekjes.
Kon het natuurlijk niet laten om haar nieuwste boek: amigurimi alfabet te kopen, gesigneerd en wel. Een mooie herinnering aan een hele leuke dag.




Thuis gelijk begonnen aan zo'n grappig beestje: de jaguar . Misschien haak ik de bijpassende letter J ook nog wel een keer, het is tenslotte ook de eerste letter van mijn naam.
Het maken van de vlekken was bijna nog meer werk dan het beestje zelf, maar eerlijk is eerlijk:
het maakt hem helemaal áf.




Best een leuke belevenis, zo'n dagje Kreadoe. Niet alleen de kraampjes, maar ook de enorme hoeveelheid verschillende mensen die er rond lopen is al vermakelijk om te zien.
Hele stoeten kwamen er uit de trein, in één lange sliert richting de jaarbeurs hal. Vaak voorzien van boodschappentrolley (of sleep-keet zoals vriendin dat noemt)
Aan het eind van de dag gingen al die trolley's afgeladen vol weer in de trein. Wij hebben het bij een bescheiden rugzakje gehouden, maar er was zeker genoeg leuks te koop!!
Voor herhaling vatbaar, wie weet volgend jaar.

fijne dag, Jolanda



3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje en al zo snel klaar. Ja wij hebben het ook bescheiden gehouden, maar sommige mensen hadden inderdaad tassen vol.
    Jij hebt in ieder geval een leuk boekje en er ook al meteen iets uit gemaakt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, je jaguar! Echt priegelwerk, dat zie ik wel. Ja, leuk, de J maken!
    Leuk dat het zo geslaagd was, ik heb al veel enthousiaste verhalen gelezen. Misschien moet ik er volgend jaar ook maar eens heen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was erg gezellig! Doen we nog eens over (weer zonder sleepkeet). De jaguar ziet er snoezig uit, en je hebt hem snel klaar.

    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen