woensdag 13 juli 2016

het zonnetje in huis

Ik wilde graag een vrolijke sleutelhanger maken, iets zonnigs.
Zo gezegd, zo gedaan. Meestal moet ik bij een nieuw ontwerpje wel een paar keer overnieuw beginnen, maar dat was eigenlijk zo gepiept.
Daar word ik nou écht vrolijk van!





Het eerste exemplaar heb ik gelijk maar kado gegeven aan  iemand die net haar mbo diploma had gehaald. Dat is wel een zonnetje waard.
Ook nog maar even een nummer 2 gemaakt, die kan straks mooi aan mijn eigen tas als we op vakantie gaan naar de zon.




Grappig om te zien dat je met een paar andere oogjes weer een heel ander gezichtje krijgt. 
Het patroontje ben ik aan het uitschrijven, wordt vervolgd..

fijne avond, Jolanda


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk, Jolanda!
    Doet me ook een beetje denken aan een emoticon, die zijn ook zo hip!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel zomers én vrolijk! De oogjes blijven dus goed zitten, begrijp ik!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen