woensdag 13 september 2017

honden op herhaling

Deze vriendelijke viervoeters heb ik al eens eerder mogen na-haken.
Ze worden ingezet bij weerbaarheidstraining voor kinderen.
Nu dus nog een nabestelling gemaakt.


Het is een heel gepriegel die kleine hondjes, vooral als ze veel vlekken en verschillende kleuren hebben.
Altijd weer een uitdaging om ze zoveel mogelijk op het origineel te laten lijken.
Een nabestelling was in dit geval extra lastig: ik heb wel het basispatroon, maar niet beschreven hoe ik elk vlekje gemaakt heb, of hoe ik de grootte had aangepast. 
Probeer ze dan maar weer eens precies hetzelfde te krijgen als de vorige keer...
Nou ja, het is gelukkig weer gelukt en weer een mooie opbrengst voor in de goede doelen pot:
inmiddels weer genoeg om voor de zesde keer dit jaar €50,- over te kunnen maken naar
kindertehuis Hanukkah in Ghana

Fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. 2x geweldig ;) geweldig goed gelukt en geweldig dat je pot al weer vol is :)
    Groetjes en een fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda, ik heb je gemaild! groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig! Leuk en knap dat je alweer 50 euro bij elkaar gehaakt hebt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen