zondag 19 november 2017

Sinterklaas kapoentje

De Sint, Piet en Amerigo die ik afgelopen week liet zien zijn de zelfde dag nog verkocht, hoe leuk is dat.
Omdat de stoomboot zo wel erg leeg was op mijn bureau haakte ik ze nog maar een keer, kon ik gelijk even testen of het patroon helemaal klopt.
En zowaar krijg ik net weer een aanvraag voor dit vrolijke drietal, leuk, leuk!






Sint in z'n onderjurk, alsof ie zo uit bed komt 😉
Bij de eerste Sint-poging had ik het hele lijfje wit gehaakt, maar ik vond het toch een beetje te 'engel-achtig' . Grappig hoe anders het nu lijkt door dat paarse onderstukje. 


De goede doelen spaarpot zit inmiddels weer vol genoeg om voor de achtste keer dit jaar €50,- over te kunnen maken naar kindertehuis  Hanukkah in Ghana.
Blij word ik er van!

fijne zondag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Snap ik best, dat de goede Sint en zijn piet zo verkocht waren :) Zo leuk gemaakt, het zal met niet verbazen als je er nog veel meer gaat verkopen. Je moet natuurlijk wel de tijd hebben om ze te maken ;) Fijn dat je pot alweer vol zit. In deze tijd is het helemaal leuk om cadeautjes uit te kunnen delen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt. Ik ga je een plus geven op Google+. Dan zien meer mensen dat je met een mooi doel bezig bent. Veel succes. Ik ben weer terug in Poppendagblogland :). Eindelijk weer tijd dankzij mijn adviseur ondernemersondersteuning.

    Tot snel!

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig! Leuk dat je er gelijk liefhebbers voor had!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke set, geen wonder dat je die gelijk weer kwijt was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    ผลบอลเมื่อคืน

    BeantwoordenVerwijderen